sobota, 29 grudnia 2012

Szopka

Na początek chciałam Wam polecić bloga Świat Rękodzieła. Według mnie jest bardzo ciekawy-  zresztą  zobaczcie sami. 

Byliśmy wczoraj zobaczyć szopkę. Wszystkie postacie (poza Jezuskiem) były zrobione ze słomy i sa naturalnych rozmiarów. Szopka znajduje się w Czernicy (gmina Jeżów Sudecki)


Moja córunia była zachwycona. Tak bardzo się wczuła ze kazała nam być cicho żeby Jezuska nie obudzić. „Bo będzie płakał” mówiła:)


Nie mam niestety zdjęć jak jest ciemno. Efekt przypuszczam, jest niesamowity zwłaszcza ze sporo lampek jest tam zawieszonych. Ale może jeszcze raz się tam wybiorę tym razem wieczorem.  



A to prezent od przyjaciółki z którą przez 5 lat mieszkałam w internacie. Ona pracuje na świetlicy w Domu Kultury i tam z dzieciaczkami robi takie oto choineczki.


Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie.


3 komentarze:

weronkaa84 pisze...

Piękna szopka. U nas co roku była żywa szopka, w tym roku takiej nie zrobili, a szkoda, bo nie tylko dzieci były nią zafascynowane:)

Juta pisze...

Bardzo piękna Ta szopka. Choineczka urocza.
Pozdrawiam życząc wspaniałego Nowego Roku.

agawu pisze...

bardzo fajna szopka :)