niedziela, 13 stycznia 2013

Krzyżykami

Zaczęłam dzisiaj wyszywać herb Jeleniej Góry. Na stronie Coricamo zauważyłam, że można sobie zrobić wzór ze zdjęcia i postanowiłam to wykorzystać. A już dawno miałam to w planie, tylko nie wiedziałam jak mam się za to wziąć. Znalazłam w sieci obrazek z herbem i do dzieła. Okazało się to banalnie proste. I zabrałam się do pracy.



Zapisałam się na SAL 7 KRASNOLUDKÓW organizowany przez Alcię. niestety nie zaczęłam jeszcze wyszywać, ponieważ czekam na przesyłkę z mulina. Mam nadzieje ze na dniach dotrze do mnie i będę mogła zacząć.


Pozdrawiam bardzo serdecznie. 



5 komentarzy:

TALAjestem pisze...

Ojej, herb Jeleniej, aż mi się ciepło na serduszku zrobiło :)
Też znalazłam na poczcie informację z Coricamo na temat robienia wzorów ze zdjęcia - zaintrygowało mnie to, muszę tam zajrzeć.

Pozdrowionka!

magdusiaa pisze...

ja tez jestem w tyle z krasnalami :(
damy radę!!
a wzór jelenia nie wydaje się trudny, ale ja na herbach kompletnie się nie znam,szybko się z nim uporasz :)
pozdrawiam

Irena pisze...

Pooglądałam Twoje prace - są super, gratuluję różnorodności technik! Podoba mi się u Ciebie i będę tutaj zaglądała:) Zawsze mnie cieszy jak widzę, że młode dziewczyny zajmują się robótkami ręcznymi:)
A krasnoludkami nie przejmuj się, bo dasz radę - na spokojnie wyhaftujesz!
Pozdrawiam:)

agawu pisze...

Podsunęłaś mi fajny pomysł, zaraz zajrzę na str coricamo i zobaczę czy się uda :)

kasia pisze...

Ja czekam na efekt końcowy :) Już mi się podoba :)