sobota, 27 października 2012

Metryczka urodzinowa oraz troszke jesieni i zimy:)

Metryczka urodzinowa – powstała w dosyć krutkim czasie. Wzór Kubusia znalazłam w sieci a tort i kwiatki to mój "wymysł".

A za oknem śnieg…

  Myślę ze torcik nie wyszedł zły.

Jeszcze raz cała metryczka- w powiększeniu.


Chyba wszyscy dzisiaj rano byli zaskoczenia śniegiem- szczególnie ilością. Ja również nie wierzyłam własnym oczom. Za to moja córcia od razu chciała biec balowana lepić.


  Wszystkie doniczki przykrył biały puch. Zdjęcia robione ok. 16 wiec jeszcze dopadało. Teraz już tylko wieje.  

I bałwan powstał- mizerny taki, ale tatuś nie miał czasu nam pomóc. Wiec jako słaba płeć nie szalałyśmy za bardzo przy lepieniu ;) No i Julka musiał się obowiązkowo w śniegu wytarzać.

A jeszcze tydzień temu, piękne słoneczko przygrzewało. Liście mieniły się w słońcu.  Droga do Szklarskiej Poręby. 


Pięknie i kolorowo…


 Maciejowiec- droga do kościółka 


Kościółek- Maciejowiec

  A tu również prawdziwa Polska Złota jesień!!!



Śnieg nastroił mnie świątecznie, wiec postanowiłam zabrać się do pracy. Zaczęłam robić bombki frywolitkowe…
 Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, dziękuje za miłe komentarze. I Witam również bardzo serdecznie nowych obserwatorów.

9 komentarzy:

Violetta pisze...

Ślicznie wygląda ta metryczka:)) a zima oj szaleje szaleje:) pozdrawiam Viola

kasia pisze...

Metryczka jest cudna :) Moje dziewczyny też zaczęły robić bałwana ,ale jakoś tak szybko się zniechęciły,wolały robić aniołki na śniegu :)

ewaf pisze...

Metryczka śliczna. Zdjęcia jesieni piękne, A droga do kościółka dzisiaj już nie wygląda tak pięknie.
Pozdrawiam.

Iwona pisze...

Metryczka śliczna, pamiątkowa. Ładnie uchwyciłaś to,że wczoraj była jesień, a dzisiaj zima na całego.Bałwan chyba jest dziewczynką, bo ma sukienkę.

Juta pisze...

Piękna ta metryczka.Śliczne zdjęcia jesieni.Bałwan powstał i na moim podwórku, ale mam nadzieję, że sobie jeszcze pójdzie.
Pozdrawiam serdecznie.

TALAjestem pisze...

Śliczny hafcik!
Zdjęcia cudne, no i moje rodzime tereny widząc po drodze do Szklarskiej Poręby :)

Pozdrowionka!

Dusia pisze...

Pomysł ciekawy-wykonanie również, a
mi jest szkoda tej pięknej jesieni.
Pozdrawiam Dusia

M.Argherita pisze...

Metryczka jest godna podziwu...zwłaszcza za cierpliwość;-)))Piękna pamiątka. pozdrawiam.

Promyk pisze...

Piękna metryczka - torcik bardzo apetyczny, a Kubuś uroczy.:)