poniedziałek, 15 października 2012

Pamiątka Chrztu Św

 
Na początku chciałam podziękować wszystkim bardzo serdecznie za wszystkie komentarze pozostawione pod poprzednim postem. Bardzo miło mi było je czytać.


Dzisiaj pokarze Wam Pamiątkę Chrztu Świentego, którą wyszyłam dla małej Alicji. Już dawno wzór  aniołka znalazłam w sieci i niestety nie pamiętam strony :(  



    
 


A wzór tych liter można znaleźć tutaj. Na jednej ze wzorów metryczki.


A tu w ramce…



Kwiaty które dostałam dzisiaj od męża. Piękne... prawda:-)



Pozdrawiam bardzo serdecznie!!


6 komentarzy:

kasia pisze...

Piękna metryczka,pamiątka na całe życie :)
A kwiatuszki...ja też chce takie ;)Dobrze masz z Tym swoim mężem ,ja na swoim to kwiatki musze troche wymusić ;))
Pozdrawiam ;)

Anstahe pisze...

Piękna metryczka. A kwiatki z jakiej okazji?

M.Argherita pisze...

Piękna metryczka..i sporo pracy.Wiem bo ja z jednym kwiatkiem haftem krzyżykowym męczę się już tyle.kolor róż podobny do moich z 10 rocznicy ślubu..ach Ci mężowie nas rozpieszczają;-)))pozdrawiam...

TALAjestem pisze...

Jak ja uwielbiam haft! Pamiątka piękna :)
A kwiaty - musi być bardzo kochany mąż, naturalnie, prześliczne :)

Pozdrowionka!

Dusia pisze...

Pamiątka bardzo orginalna.
Włożyłaś dużo serca -piękna
praca .Pozdrawiam Dusia

Dusia pisze...

Pamiątka bardzo orginalna.
Włożyłaś dużo serca -piękna
praca .Pozdrawiam Dusia