wtorek, 11 czerwca 2013

Po długiej przerwie.

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dawno mnie tu nie było. Przyczyną mojej nieobecności był brak czasu. Natłok zajęć spowodował, że po prostu nie mogłam z niczym się wyrobić. Pogoda nie napawa optymizmem, zresztą nie tylko mnie.
Nie wiele udało mi się zrobić przez ten długi okres czasu, ale zawsze coś.

Oto doniczki wykonane metodą decoupage. Sami zobaczcie. Doniczka z motywem anielskim. osobiscie bardzo mi się podoba. Żałuję tylko, że nie sfotografowałam doniczki przed- była naprawdę paskudna.



A tu z makami... 


A to już półeczka na,niby jest skończona ale ja potrzę na nią mam poczucie ze czegoś jej brakuje. niestety nie mam pojęcia czego wiec wisi zarazie taka i czeka na moje  oświecenie ;-) 




A to pudełeczko na spineczki mojej córci. 



A tu serwetki które wygrałam w candy w Skarbnicy Pomysłów

 

Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie życzę miłego i słonczego dnia. :-)

6 komentarzy:

M.Argherita pisze...

Piękne wiosenne klimaty...przynajmniej decoupage zawsze poprawia mi nastrój.pozdrawiam.

Unknown pisze...

Donica z aniołkiem jest niesamowita:) A półeczka mnie zachwyciła - ja bym tam już nic nie dodawała - jest cudna:) Gratuluję pięknych serweteczek:) Pozdrawiam:)

agawu pisze...

Piękne prace, półeczka bardzo mi się podoba

Violetta pisze...

Ślicznie wyglądają te doniczki, pudełeczko jest słodkie, a półeczka mi się podoba :)) pozdrawiam cieplutko Viola

Iwona pisze...

Ładne doniczuszki i pudełeczko, a półeczce niczego nie brakuje.

TALAjestem pisze...

Półeczka przecudna z tymi herbacianymi różami, nic dodać nic ująć. Czasem lepiej, żeby było mniej, a gustownie niż przesadzić ;)

Pozdrowionka!